olyckligt värre

jag har fått veta att det har strulat med möjligheten att kommentera, vilket ju är ytterst olyckligt då min första bloggtävling är i full gång. på annat sätt har två tävlande valt att deltaga, just på grund av detta fel.

bulldogsrabarber tror på alternativ c och på skiljefrågan har han valt att svara 10 000:-
johanna har svarat c och 15 000:-

vem av er alla tävlande det blir som kammar hem storvinsten avslöjar jag ikväll efter klockan åtta!

för övrigt har jag varit på universitetet idag och faktiskt haft en givande dag! jag har väldans trevliga klasskamrater och tillsammans hjälps vi åt med att göra kursen bra. jag är även medlem i världens mest effektiva basgrupp och idag har vi ordnat så att vi är lediga imorgon, då vi egentligen skulle gått mellan 9-16.30. det är väldigt lyckligt!!

nästa vecka ska jag ut på praktik. det är lite läskigt, men mest kul ändå.

nu ropar saga, hon vill busa!

Kommentarer
Postat av: marty

åh annelie annelie, jag tycker att i alla effektiva basgrupper som jag varit i har det alltid funnits en arg tjej som speedar upp det hela. ofta är hon från ö-vik och dricker inte kaffe. nu undrar jag, är det du som har rollen av arga tjejen i din grupp?

jag är nog lite kär i den basgruppen jag är i nu. det är nästan bara småbarnsmammor som pratar om amning och vattkoppor, två av mina absoluta favoritsamtalsämnen.

Postat av: Madde

Åh det lät ju himla trevligt, antar att ni var mätta och belåtna efteråt =) snart blir det ju ett halvår för jag och Simon så kanske vi ska hitta på nått liknande.

Ah kanske har det blivit en aning bättre, men det är ju det att det gör ju inte ont hela tiden, gör ju ont när jag böjer det och typ vrider det och så blir det ju värre när jag gått en längre bit och mitt jobb går ju ut på att gå i storsett men jag lär ju knappast bli sjukskriven, det är ju typ bara en minisk som hamnat i kläm, självläkande enligt dom på vårdcentralen.. suck

2008-02-07 @ 19:50:19
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se
Postat av: Malin

Min gamla Grove funkar inte längre, nån annan har snott adressen. Så nu finns mina illustrationer på mollysgrove.se istället.

2008-02-07 @ 20:46:55
URL: http://www.mollysgrove.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback