i sense a good day

jovars. ut med hunden på det här. en rolig promenad. lite på isen, lite på land. förvisso ska jag läsa lite grann, men på eftermiddagen kommer ak och ikväll kommer lady-j och pumamannen hit och äter middag med oss. jag ska agera frisör åt ak och jady-j. jag vårdar min sax som om det vore mitt tredje barn. (mina två andra är saga och bloggen.)

en sak som jag undrar över är hur långt mitt badande kommer att gå. i december kunde jag bada max 40 minuter. då badade jag länge, tyckte jag. igår låg jag i plurret i en och en halv timme. jag är lite orolig över mig. see, jag undrar vart detta kommer att sluta. badmaraton?



jag insåg nu, ett ögonblick efter publiceringen att denna dag är mer än lyckosam. ni förstår, idag har ett nytt oth-avsnitt lagts ut. jag tankar hem i skrivande stund. S05E05.

Kommentarer
Postat av: mammalena

oj...en o en halv timme i badet...det kommer att sluta med att din kropp löses upp och försvinner ut i avloppet:-( hemska tanke! nej, visst är det skönt att slappa. själv ska jag slappa tills klockan halv två, för sen ska jag jobba. har börjat med två halvdagar för att känna mej för. ha en bra dag! kram

2008-01-30 @ 10:11:50
Postat av: therese

Åhhhh, har ni ett badkar???!!! Nu började jag tänka på om man kanske skulle ta en sväng till Umeå.... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback