oth s05e03

när jag slog på mobilen i morse fick jag två trevliga sms. det ena handlade om att jag ska höra av mig till en snubbe för att få tag i en frisörsax, det andra, från fröken sundholm, ska jag låta er läsa.

"Hej Kompis :) one tree hill borde ligga uppe på Piratebay
nu va? Jag längtar hem, typiskt att man måste jobba."

efter frukosten hos bee gick jag ut med saga och därefter startade jag upp min pärla, laptopen. gick sedan ut på pirate bay och började tanka hem. sedan dess har jag skrivit klart mitt opponeringsprotokoll och sett på säsong 5:s tredje avsnitt av one tree hill. har även sagt upp min försäkring och väntar på att mitt nya försäkringsbolag ska ringa upp så jag kan teckna ny försäkring där.
måste äta lite, sen ska jag hämta älsklingen på jobbet och vi ska fara och handla. frukosten är slut :/ till middag idag: kan bli vegetarisk risotto, eller så blir det paprikor med köttfärs, bönor och ananas i med ris till. jag är faktiskt mer sugen på det senare. (förra veckans matlista är inte slut än, varför vi inte har vegetarisk vecka än.)

that's it. tror jag. ska försöka få tag i den där saxmannen idag.
ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback