sida tio

den sidan är jag på i uppsatsen. nu är det bara tjugo kvar. och jag menar det när jag skriver att det inte är några problem. snart är jag klar med delen där jag ständigt refererar till litteratur och istället till mina två intressenter. utan dem vore alltså min uppsats inte mer än tio sidor, exklusive diskussion.

bee och jag har lunchat idag. det blev en tre timmar lång lunch. som i spanien. på tal om spanien, om ett halvår är vi kanske en familjemedlem större. familjemedlemmen kommer i så fall i form av en spansk vattenhund. det vore väldigt, väldigt roligt. vi är hur som helst sugna på att utöka familjen med en hund till. inte för att saga på något vis inte skulle vara nog, men vi ser fram emot att ha en hund som är mer framåt vad gäller träningsformer som lydnad och agility. framför allt blir det roligt med en kumpan till saga och ytterligare en solstråle för oss. det är planen, med en hund till till sommaren. vi får se om det går vägen!

nu ska jag skriva vidare. ska ha hunnit halvvägs idag innan jag stänger kontoret för dagen.

Kommentarer
Postat av: annie

Åh jag vill också ha en hund.. men först ska jag nog ta o skaffa mig ett jobb, ut och resa... men sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback