konversation

igår gick jag och la mig tidigt. så tidigt som tio. vände och vred på mig. vände och vred på mig lite till. sen var klockan efter elva. fortfarande ingen john blund. joe satt uppe och kollade på arn och just när jag hade virat täcket om mig och gått upp stod han och borstade tänderna. med min allra ynkligaste röst sa jag att:

-jag kan inte sova. och jag är jättesugen på chips!
-mm... men vi kan poppa popcorn! amishpopcornen kanske? vill du kolla på arn med mig då?
-ja!

så poppade vi popcornen (som blev mycket mindre i storlek än vanliga) och substitut-åt chips till och kollade på film. mitt i alltihop sa joe:

-så mysigt vi har det!

det var hur mysigt som helst faktiskt. som att jag blir urlycklig av honom nu och då och allt som oftast. kom i säng tolv och var sådär lagom seg i morse när klockan ringde...

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Vänta nu... Vem är Joe?

2008-07-07 @ 18:51:21
Postat av: Jennelie

Förresten... Vi kommer i säng kring tolv nästan varenda kväll. Man vill ju passa på att utnyttja tiden då barnen sover maximalt. Sedan är det upp klockan sju, och nog är man seg alltid... Kanske skulle ta och tänka om. Vilken tid brukar du somna ungefär?

2008-07-07 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback