working 07.00-22.30

först en arbetsdag och sen närmare en arbetsdag även hemma. putsade fönster i vardagsrummet och sovrummet (köket och datarummet blir dagens miniprojekt utöver att baka bröd och muffins) och storstädade i sovrummet. det blev kläder som plockades bort, gardiner byttes och detsamma gäller sängkläder. det blev somrigt och fint. en månad för sent, men ändå. avrundade kvällen med att dammsuga och torka golven i hela lägenheten. och jo, en halvlång prommis med hundarna blev pausunderhållningen mellan fönsterputsning och sovrumsstädning. puh! behöver jag säga att jag sov gott inatt?? :)

drömde att jag träffade värdmamman och värdbrodern. överlyckligt med henne, ambivalent (liksom känslorna för honom) med honom. bra ändå. som att jag i alla fall vill träffa henne. gärna.


Kommentarer
Postat av: mammalena

Oj, oj då vad hon håller igång....Snälla, kan du inte komma hem nån vecka och städa, putsa fönster och röja här också....snälla. Ha det bra. Kram

2008-07-03 @ 21:35:37
Postat av: liv

uj, vilka helpass hördu! men skönt när det väl är gjort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback