dagarna som gräsänka

om ungefär fyrtio minuter har jag tänkt att kasta in min blåa klänning och de vita byxorna i sjukhusets unimat, trycka på låsuppknappen och checka ut från jobbet för en vecka och en helg framåt. ledig nästa vecka, alltså. igår jobbade jag och sandra häcken av oss, så idag fanns det knappt något jobb kvar att göra. skönt! inte ens segt.

planen för eftermiddagen lyder enligt följande:
1. ut med hundarna
2. bada skumbad med chokladdoft
3. middag
4. guitarr hero
5. läsa family living och bara ta det lugnt
6. ut med hundarna
7. tidig sorti. eller läggdags tidigt.

vi får väl se hur bra jag håller mig till planen. får återkomma om det te möra. uppdateringarna från joe har varit korta och koncisa. bra musik, lite fotbollsspelande i väntan på konserter och en rätt så skön tillvaro.

ajöken

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi är ett superbra team. Helt enkelt bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback