detta är min och joes dag

sjätte juni tjugohundraåtta har firats enligt följande:

1. sovmorgon
2. ut med spralliga hundar
3. konstaterade att dagen firas först och främst för att joe och jag idag har varit ett par i ett år och tio månader. därefter nationaldagen.
4. frukost samtidigt som riset till pestosalladen kokas
5. till stan. lämna bee. hämta min plånbok på max, där joe är
6. till strömpilen med dee. köpte två par skor, fyra linnen och nytt smink
7. hem. göra färdigt pestosallad.
8. mot lillarmsjön. fiska och grilla kött med fiskallergikern erik. skjuta prick med luftgevär.
9. sjöng nationalsången för mitt sällskap som inte kunde texten.
10. mot umeå. om maxi. joe köpte chirre och karra.
11. hem. började kolla på en hitlerfilm som hakade upp sig trettio minuter in i filmen.
12. msn:a med puckolie samtidigt som jag laddade hem rené möter cirkus zlatan.
13. kolla på en d-day-dokumentär som svt visade. lite för mycket världskrig på en och samma dag.
14. dags att sova.


Kommentarer
Postat av: Dee

var en fullspäckad dag verkar det som. badade ni i sjön? vilken hitlerfilm? har hört att undergången elr vad den heter ska vara bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback