these are 21 one things that i want in a lover

Brukar du komma i tid: vanligtvis, ja.
Vad hade du i din mun senast: päron.
När mår du bra: när jag är ledig och mätt, alternativt har en lakritspuck i min hand och solen skiner.
När blev du fotad senast: igår när jag var på väg in till infektion. sandra diggade min outfit.
Hur känner du dig nu: seg. måste dock ut och träna jyckarna lite grann.
Kan du laga mat: med bestämdhet, ja.
Vad pluggar du: ha! ingenting, för jag har sommarlov!
Vad tycker du om fötter: praktiska, helt klart, men jag har svårt för fötter som inte sköts om.
Är du smart: ja. inget geni, med fullt tillräckligt smart för att klara av livet.
Är du aktiv i skolan: ja, det vill jag påstå. jag är en aktiv åhörare och kommenterar och frågar gärna. dock är jag inte så flitig när det kommer till arbeten.
Vad saknar du: semester.
När och varför grät du senast: Igår, jag såg på extreme home make over.
Var det pinsamt att svara på det: ja. no wonder, huh?
Hade du en bra kväll igår: ja! herr rydman var ju på besök! dessutom fick jag gå och lägga mig nyduschad i nybäddad säng i vår, för dagen, storstädade lägenhet, viss om att garderoben hade fyllts upp med rena kläder igen.
Din favoritdryck på morgonen: juice. apelsin.
Är du nöjd med ditt liv: ja.
Vad vill du jobba som: gymnasielärare i engelska och religion på något gymnasium som har sin utgångspunkt i hållbar utveckling och friluftsliv.
Har du tråkigt just nu: nej, inte det.
Vad gör livet värt att leva: livet. det vore inte ärligt av mig att säga att joe eller familjen eller hundarna är det, eftersom livet skulle vara värt att leva även utan dem. inte så kul, men helt klart värt att leva! livet, det som livet fylls med och består av gör livet värt att leva!
Vad i livet ångrar du: att jag, under perioder, inte har visat mig själv nog med respekt. det ångrar jag. big time.
Är du musikalisk: jo, det är jag.
Vad lyssnar du på för musik: alanis morissette just nu. 8 timmar om dagen.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: jag skulle kategorisera mig till dem som inte har någon stil. faktiskt. därmed inte sagt att jag har dålig smak, men någon viss stil ser jag inte att jag har. möjligtvis androgyn fortfarande, vad gäller kläder. känns lite snävt att kategorisera min personlighet. eller mig själv.
Är du bortskämd: nej.
Är du trött: just nu: ja.
Vad gör du imorgon: working nine to five. fast 7-15.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback