scones och turkisk peppar

j har fått en kortare frisyr. samma som innan, fast toppad.

jag har fått ett brev. med ifyllda enkäter i. lucky me.

jag har fått proppa i mig turkisk peppar till bristningsgränsen idag. smakar gott, men de nöter på gommen.

jag fick ett städryck innan idag. låg på golvet och skrubbade. som förr i tiden. näväl, med en dröm om att få vara hemmafru i några år får man väl lov att kalla mig bakåtsträvande. fast samtidigt inte, för jag tycker att det är helt i sin ordning att människor själva får välja sin sysselsättning om dagarna. jag kommer nog aldrig få vara hemmafru. jag är nog lite för rädd om mina efterlängtade penisonsår för att våga. man måste ha råd att leva, då med. eller, i synnerhet då. hur som helst, så åkte sopor ut. sopor och den bruna, runda, mjällande mattan. ut, hej, svejs! iväg med det vi ändå inte vill ha. skräp. upp på förrådet och hämta den andra mattan, bara för att inse att den behöver ett besök på kemtvätten. lyckligtvis löper saga, så jag får ändå inte lägga på mattan. see, den stora mattan är vit.

albin ska få scones om bara ett par minuter. jag är faktiskt nästan för bra för att vara sann. bakar scones såhär på kvällskvisten. ska dricka te till. grönt äventyrste. i natt ska jag sova. sovasovasova. jag har varit trött idag. släng mig i väggen-trött. albin frågade om jag hade fått i mig speed eller något tidigare idag när jag röjde runt i lägenheten. eftersom jag inte har fått i mig speed eller dylikt gissar jag att övertrötthet har samma effekt på en. på mig.

imorgon ringer klockan arla. tvättiden börjar klockan sju. det är faktiskt nästan okristligt tidigt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jamenvisst stämmer ryktet, det känns bra =)
ja jag antar att det känns bra med bilen, nu vill jag ju se den nångång också.
Jag blev väldigt sugen på att baka scones nu, kanske gör det ikväll =)

Postat av: bea

turkist peppar e goast

2008-03-05 @ 13:01:07
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Jennelie

Håller med om att grupparbeten suger.

2008-03-23 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback