lugn hund - stressad mage

Hon ringde och
Undrade om vi kunde vara hundvakt. vi sa ja och hon sa att vi kommer  
Nu nu nu.
Det går bra, sa
Vi.
Att få hit en söt hund som dessutom vill leka med saga och sno hennes ben än inget annat än
Kalasbra.
Tycker jag, alltså.

Åkte med lady-j igår och hundarna var med. vi (lady-j och jag)
Talade om livet som det varit so far.

Saga och sammi rastades inför natten under natten
Albin blev minst sagt förvånad när han,
Minuten efter promenaden, hittade färskt och alldeles nybajsat hundbajs på golvet.
Mattan i köket tvättas av samma anledning, fast efter en fin upptäckt nu på morgonen.
Inte lätt att vara hund och med alla dessa omställningar...


nästa inlägg ska jag nog skriva vanligt. fast det är roligare att skriva som ovan, men jag förstår att det kanske blir så att helheten i det jag berättar försvinner. så kan det vara, livet. men som sagt. nästa inlägg - vanligt inlägg.

Kommentarer
Postat av: sammis matte

ja alltså... man får skämmas någonting!

Saga är alltid välkommen att utföra valfritt behov på våran vardagsrumsmatta som kompensation.

2008-05-20 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback