framför allt om giftemål

det var ett tag sedan, men jag tänker inte ursäkta mig. jag har ingen anledning till det, eftersom jag inte har internet hemma än. det får jag först den första december när jag bor i min alldeles egna lägenhet. min andra alldeles egna lägenhet. den första låg på källarplan, var på tjugoåtta kvadrat och hade bara en liten modell av ett halvt kylskåp och ett litet frysfack i det. jag var väldigt glad och stolt över min lägenhet som den var där och då, men jag skulle ogärna flytta tillbaka dit. mest för det otroligt opraktiska köket, faktiskt. min nya är bara fem kvadrat större, men köket är större och det finns halv kyl och halv frys och ordentligt med bänkyta och allt. och den är på markplan, vilket gör att den inte känns så bunker-lik.

som singel drömmer jag mycket om framtiden. eller. det gör jag när jag är i ett förhållande också, men nu är det liksom så mycket som är öppet och så pyttelite som är bestämt. men till stor del handlar dagdrömmeriet om min to be-livskamrat och hjärtevän. och jag har egentligen tänkt väldigt lite på bröllop, eftersom jag inte är så bröllopsfixerad, men jag har tänkt på vad jag gärna skulle vilja ingick i mina föräldrars tal på den stora dagen. det ena är att de får se till att officiellt hälsa den nye familjemedlemmen välkommen in i familjen. det andra är att jag gärna skulle vilja att de skulle avsluta det hela med att hålla om varandra och säga till min nyblivne äkta hälft att "det är vi som är hemgiften" och le. det vore faktiskt roligt. och på tal om det, så väntar en föreställning med det namnet på onsdag om en och en halv vecka. klungan strikes again, så att säga. ser fram emot det.

nu doftar det nybakta scones. det är bee som har bakat till vår frukost. lyxigt värre!


Kommentarer
Postat av: annie

Det där med bröllop är ett meck i sig. Jag är inte ett dugg fixerad vid det, fler verkar vara intresserade i mitt bröllops vara eller icke vara än jag själv är. Knäppt. Jag kommer till umeå på torsdag o stannar till söndag, hoppas vi hinner ses en stund nå¨gon gång då. Kram kram!

Postat av: Erik

Så du vann igen! ;)



Ja vad ska man skriva nu då... känns som att du säkert vet vad jag skulle säga. :)

Men dröm vidare och du ska se att du kommer få dina önskningar. "Rules Of Attraction..."

2008-11-03 @ 21:13:28
URL: http://fota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback