jag är kär i robin b

man kan tycka att det är skrämmande, eftersom han är lika gammal som mina gymnasieelever. och man kan tycka att jag är gummsjuk som ser fram emot idol för att få ögongodis i form av en nästan tio år yngre kille. men jag gör det. jag är lite kär i robin b (eller dagskär som jag och fröken sundholm d.ä. säger) och han har en röst som jag gillar (fastän att kevin är ljusår bättre ändå, men skitsamma), men framför allt en blick som är to die for. och uppenbarligen älskar han mig, för jag röstade på honom ikväll. twice.


robin om sitt kärleksliv, enligt tv4.se

(man ska väl egentligen inte behöva förklara sig i sin egen blogg, men med risk för missförstånd och dylikt vill jag klargöra att jag inte är som när man var fjorton och var beredd att bygga en religion på en blick med sug i. jag tycker att robin b är skitfin, och är endast lite dagskär. som man kan bli ibland, i brist på annat.)

Kommentarer
Postat av: Madde

kul med lite uppdatering =)

Postat av: Linnea

Haha du är fullt normal Annelie! Han är verkligen fin, och när en kille dessutom kan sjunga blir dom ju som ännu snyggare. Han kanske behöver en äldre kvinna som kan lära han allt om livet ;)

Jag vill se dig i publiken på fredag med en ROBIN-skylt! :)

Sköt om dig!

2008-11-23 @ 19:16:45
URL: http://linneaosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback