turbulens

det är fredag och jag längtar ihjäl mig efter att min syster ska landa på svensk mark efter att ha spenderat en vecka i barcelona. mer än någonsin tidigare längtar jag efter att det ska bli den förste december och inflyttningsdags till min totalt alldeles egna lägenhet. jag längtar bara till en annan tillvaro och kan inte alls uppskatta nuet. kan man verkligen inte fastforward:a dagarna? ska på maxi strax och köpa flyttkartonger och kanske ett par bananlådor. ska börja flyttpacka idag, även om det blir ett enda kaos då. jag är kaos nu, känns det som, så värre lär det faktiskt inte bli. känske är det bättre om en vecka eller så, men jag vet tusan inte hur man uthärdar den här graden av helvetet. nej, fastforward, tack, och det vore fint om någon annan orkade föra min talan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback