för er noga utvalda

visst låter det lite som att jag håller på att starta en sekt, med den överskriften? lugn! lugn i stormen, för det är inte alls det jag överväger. jag vet inte ens vad en sådan sekt skulle gå ut på - jag upplever inget större behov att betraktas som någon slags messias-figur av er. bara annelie duger gott, tänker jag.

men jag ville liksom gärna ge er ett litet treat, ni som är med på min inte lika offentliga resa. det får bli ett skratt. eller åtminstone ett leende. här är vad som publicerades på tjuvlyssnat.se idag:

Hennes ord  höll inte i det långa loppet
Biblioteket Multeum, Strängnäs

En kvinna ~40 går fram till informationsdisken.
Kvinnan: Har nu någon bok om marathon? Jag orkar inte springa och leta.

puss och god kväll. nu ska jag över till bee och dee på en kopp te och en vända guitar hero.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vi noga utvalda... order tack! ;)



Tack för en trevlig kväll igår. Kul med guitarr hero och umgås med vänner. Hamnade själv på en fest hos frida o lars. Trevligt!

Postat av: therese a

Jag läste den igår! Visst är den underbar!



Känns fint att vara utvald =) kram

2008-10-05 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback