minst sagt utmanande

jag har blivit utmanad av anna, min jobbarkompis från i somras.

Fem saker jag har i min garderob:
- kläder
- en röd bag
- family living-tidningar
- instruktionsböcker till någon stereo
- ett rött, hjärtfomat ljus. asfult.

Fem saker jag har i min frys:
- hembakta muffins
- bröd. både sån som är köpt och sånt som jag har bakat själv
- frysklampar
- bär av olika slag
- köttfärs

Fem saker i min handväska:
- dikter som sjuorna har skrivit
- lektionsplaneringarna inför tisdagens lektioner
- tamponger
- överstykningspennor, 2 st.
- mynt

Fem saker i mitt sovrum:
- sängen
- fyra köksstolar som ska upp till förrådet i nästa lya
- sängbord/pallar som används som sängbord
- mobilladdare
- en teakbokhylla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback