på skarpen

idag blev jag kallad fitta av en elev. inte så charmigt. lyckligtvis hörde inte jag det, utan det var min handledare som snappade upp det och jag såg bara hur hon gick mot honom alldeles svart i blicken och sa till killen så mycket på skarpen som det kan bli när man ska bete sig professionellt.

intressant det där med högstadiet. ena stunden är man hon som fixar nya och roliga saker att göra, den andra stunden är man en fitta. men faktiskt. det är enda gången det ens har blivit lite grann såhär. resten av veckans dagar har förflutit fint.

idag ska vi ut och fira marty genom att äta middag tillsammans på norrlandsoperan. det blir fem toasters och tummen upp på det.

och förresten. jag snyltar. tack "ebba" som förser mig med detta livsnödvändiga som kallas internet.

Kommentarer
Postat av: Erik

Tack "ebba" ;)



Lät trevligt med en middag på norrlandsoperan!

Tack för pratstunden ikväll, ha det så bra imorgon!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback