lista

En lista om vännerna i min mobillista.



- Har du pussat nummer 2?
Joe - ja. mer än en gång.

- Vad har du för relation med nummer 20? 
 Emil Israelsson - det är ett gammalt ex lillebror.

- När ska du träffa nummer 30?
IQ-svar - jag tror att det kan bli svårt att få till en träff...

- Är nummer 18 söt?
Lill-Emelie - väldigt söt!
 
- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Bulldogsrabarber - att han var en tuff en. det var när jag var liten.

- Gillar du nummer 14?
D. Hedman - så vansinnigt mycket!  

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
A. Sundin - nej, senast var nog i mars, på camillas bröllop. så det var ett tag sedan.

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Svägerskan Rydman - någon gång i höst är tanken. efter att jag har varit ute på praktik.

- Är du nära vän med nummer 23?
Frida H - vi ses inte ofta, men jag har ett förtroende för kvinnan som inte kan rubbas av många saker i världen.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Bror Rydman - nej, jag tror faktiskt inte det.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Jörgen och Malin - abbas förra ägare. alltså... jag tänker att det kan kännas lite konstigt att gå ut med ett gift par som jag inte alls känner.

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
AK - barn, förhållanden och hur vi har haft det sedan sist (typ någon månad).

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Fru Sidborn - tusen miljoner kramar. hon är en av mina bästa vänner.

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Frida L - vi är bekanta som mest ses om vi springer på varandra. en fin kvinna!

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Hanna i dahlen - äta på campino och snicksnacka. och åka till hennes hästar och hälsa på.

- Vad är det bästa med nummer 8?
Ann-Charlotte - hela hennes sätt är hur skönt som helst. en kvinna jag gärna skulle lära känna bättre!

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Elisabet Nilsson - min chef. vi ses om somrarna mest.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, i måndags vare svårt. Men du får hemskt gärna ringa mig när du har tid och lust att prata! :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback