and when i go there, i go there with you. it's all i can do

jag tror bestämt att jag har glömt att berätta vad jag ska göra i sommar. jag ska på U2-konsert. sen vill jag fjällvandra och åka på båtsemester, men vad det blir återstår att se. U2 är dock spikat. jag hoppas på att få höra where the streets have no name, yahweh och city of blinding lights. the sweetest thing vore också något, men jag kan leva utan den.

where the streets have no name är för övrigt låten jag ska ha som ingångsmarsch när/om jag gifter mig. man kan ju fråga sig till hur jag ställer mig till om min blivande man lägger in sitt veto. då kan jag berätta för er, att då kommer inte jag bli hans fru. precis så viktigt är det för mig. resten bryr jag mig inte om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback