det är inte utan att man blir stolt

idag spelar anso, howrude.blogg.se, sm-final med sitt balrog. jag hoppas så innerligt att det går vägen den här gången!  (shit, det har verkligen blivit något av henne. hon är definitivt gamla kompisgängets "lyckade" människa. eller framgångsrika. lyckade är vi väl alla, var och en på sitt sätt.)

för övrigt måste jag få tillägga, trots att jag inte på något vis är en sportfantast, att det ändå är intressanta matcher som spelas idag. till skillnad från både anso och annat löst folk som härstammar från varberg håller jag på wic-herrarna. så klart, tänker jag. jag är inte så konsekvent att jag håller på ett lag. jag håller på anso oavsett var hon spelar, och så håller jag på wic. såvida de inte spelar mot dalen, vill säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback