och jag skriker som en varg, för jag är SÅ arg!

kom alldeles precis hem från sara, vart vi hamnade en pyttestund efter loppisen. köpte förresten bara fem dumlekakor på loppisen och inget mer. det fanns saker som tilltalade mig, absolut, men ingenting jag kände att jag behövde. alltså blev det en synnerligen billig loppisomgång.

så varför är jag då arg? jo, för när jag kom hem hade abba tuggat sönder fotkrämstuben, min andra stegräknare (sorry sara.det var den du skulle få låna.) och hade till råga på allt börjat ge sig på min bok som jag läser. jisses anåda. hon har ju tuggleksaker. varför inte välja en av dem?

Kommentarer
Postat av: sara

Ett typiskt sånt där tillfälle "hoppas det inte går nån över gatan nu för jag kör så fort, och så kommer det nån och man får pallnita" Det var stegräknarens öde, eftersom du för en timme sen skulle låna ut den till mig ;] Ibland är det bara bäst att vara tyst. Jag får helt enkelt tatuera in pinnar i armen för varje steg.

2009-04-05 @ 16:14:16
Postat av: Madde

ajajaj! Abba Abba Abba...din förgrymmande jycke :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback