på tal om astronauter

skulle söka rätt på salems nya singel astronaut på spotify och hittade den. dock föll blicken på it's true och då poppade ett fint minne upp. jag och joe och madde och luviz (visst var det vi fyra?) satsade på umeå open och skyndade oss dit för att hinna se salem spela. det var egentligen bara en låt jag verkligen ville höra, och det var just it's true. vi var sena och jag var lite ledsen över att nog missa honom. men så kommer vi in i den jättestora aulan, och där står han och börjar just spela de första tonerna på låten jag så gärna ville höra. det var hans sista låt för den konserten. mm. som om det var tänkt att jag skulle få höra den. devine interference?

Kommentarer
Postat av: Madde

aaaah! det va najs...underbar låt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback