hela jorden är full av hennes härlighet, he might say

i lördags gifte sig min vän fru lilja. thompa hade lyckan att bli hennes man och när församlingen sjöng "hela jorden är full av hans härlighet" tycktes tiden stå alldeles helt stilla för herr lilja. han tittade på henne och inget annat existerade i det ögonblicket. det var så ärligt, så naket och så innerligt vackert.
själv hade jag turen att få fint sällskap både i bilen och sen samma sällskap till bords. det är inte alla dagar man är så lyckligt lottad.
kvällens värdkvartett var något utöver det vanliga. deras entré, som förevigades och numera finns bildbevis på här på bloggen, förtydligar det hela. 





Kommentarer
Postat av: Em

åh, va ja gillar husvagnen!! :-) och värdarna... haha. roligt att se hur den där johanna ser ut. ja hör ju bara massa snack om henne.

Postat av: Jenny

Har inte varit inne här på jätte länge. OCh så tittar jag på dina kort och blir jättepaff. Thompa och jag har gått i samma klass från 1-9:an Vilket sammanträffande. Hoppas bröllopet var riktigt trevlogt och det var roligt att se lite bilder därifrån:)



/Jenny

Storuman

2009-08-18 @ 16:41:36
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/
Postat av: annelie

ah! så roligt! visst är det andra gången som min blogg uppenbarar gemensamma länkar? visst såg du albin där utan att veta att han och jag hängde ihop? och nu thompa :)

2009-08-18 @ 21:14:37
URL: http://annelufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback