tankar om äktenskap

det är så varmt ute. det är riktig sommarvärme. alla verkar njuta av det, förutom bee och jag. eller, nog kan jag njuta av det lite grann, men den kräver så mycket av en. den kräver att man ska vara ute hela dagen och är man inte det har man svårigheter med att uppskatta vädret. men vet ni? jag längtar till hösten nu. jag längtar efter hög och klar luft, jag längtar efter gula, röda och bruna löv blandat med det gröna som man ser nu. jag längtar efter mössa och jag längtar efter varma tröjor. men så är hösten min favorit också. om jag fick välja idag skulle jag gärna gifta mig med hösten.


Kommentarer
Postat av: annie

Jag har ju mobilt bredband och har upptäckt en sak. Jag är Kalmar, Norrköping, Hishult, Örebro.. med flera när jag kollar in bloggar med feedjit. Olika varje gång nästan. Jag är då aldrig Varberg iallafall. Så jag tror den luras lite med folk som har mobilt bredband. Så nu har jag trott läääänge att jag hade läsare lite från varstans i landet, men det är jag själv. Tråkigt eller hur? Jag tänkte på dig som efterlyst vilka folk är.. många var nog jag..



Kram!

2009-08-10 @ 06:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback