torsdagslistan

jag kom på det i grevens tid, att det är torsdag idag. jag som sitter och läser twilight för fulla muggar. det är lite typiskt, jag känner mig irriterad på tiden för att den går så fort. jag vill inte att kvällen ska ta slut. jag vill inte gå och lägga mig, för det innebär att jag måste sluta läsa. det är nog det sista jag vill här och nu.

på tal om sista saker jag vill göra, så kom jag rätt så osökt in på ett minne från ett par dagar av min semester. då höll vi på med en massa pest eller kolera-frågor. de är ju rätt ofta lite små-dirty och lyder inte något i stil med "vilket väljer du - pest eller kolera?". nä, jag fick frågan om jag hellre skulle gå naken genom stan eller delta i en porrfilm. nu är ju båda två helt och hållet otänkbara på alla sätt och vis, men tanken på att gå naken genom stan är så motbjudande att jag alltid väljer det andra alternativet. även om det är att delta i en p-rulle. jag hoppas helt enkelt innerligt att jag aldrig kommer att behöva stå inför det valet under pistolhot.

lista över andra pest-eller-kolera-alternativ jag hellre väljer än att gå naken genom stan:
1. sova sked med göran persson
2. tvätta gudrun schymans trosor för hand
3. dricka en deciliter mensblod
4. kyssa bert karlsson
5. bajsa ur munnen
6. att bara kunna förmedla mig genom att sjunga opera
7. att ha mia törnblom som personlig coach 24-7
8. att få morrhår
9. säga i direktsänd TV att jag tycker att George W Bush är en bra president
10. lyssna på hardcore-hårdrock dygnet runt

Kommentarer
Postat av: syrrelisyrr

klockren lista ju! det var ju massa bra förslag där.... det här får ja föra vidare på jobbet. ringer dej sen, för nu har vi inte kunnat prata ostört på jag-vet-inte-hur-många-dagar!!

Postat av: Mikael

Du borde nämnt vem som är mästare på denna lek! ;-)

2009-08-19 @ 12:46:06
URL: http://sombio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback