brev till lisen!

hej lisen!

du skrev i mitt första inlägg efter pausen att "äntligen är du tillbaka" eller något sånt. jag undrar så, vem är du? var bor du? hur i all världen hittade du hit? hur gammal är du? vad gör du om dagarna? jag är så vansinnigt nyfiken av mig och då är det enda rätta att fråga :) jag vet att du har varit med ett tag, men nu kommer jag på mig själv att undra ungefär varje gång jag kollar min blogg.

om du vill, så maila mig på [email protected]. såklart bara om du vill!

till din tjänst,
annelufs

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej!



Svarar här, då det kanske är fler som undrar vem jag är :) Ja, hur hittade jag hit nu igen? Hm, det börjar ju va så länge sedan nu. Om jag inte blandar ihop, så tror jag att det var genom blogg.se, den tiden då de hade en typ av sökmotor och där råkade jag "ramla" över din blogg och på den vägen är det. Fast blev jag iaf :-) Ålder idag är 26 år och bor i Stockholm och pluggar för tillfället upp lite ämnen. Vad det bliver av mig i slutändan får vi se :)



Ha de gott! / Lisen

2009-12-15 @ 13:17:32
Postat av: annelie

hej!



tackar så väldans för det! har du någon egen blogg som man kan tänkas besöka? jag är hur som helst smickrad över att du fastnade här. det känns bra. välkommen, alltid varmt välkommen.

/annelie

Postat av: Lisen

Nope, inte i dagsläget :) Men vem vet, det kanske blir så småningom. Smått sugen blir man ju emellanåt. Ha de bäst

2009-12-15 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback