om bilprovningen och vad som egentligen räknas som julafton

ja, alltså. vi firade jul igår, så det är tveksamt om det här verkligen räknas som att blogga på julafton. jag tror inte det gör det, faktiskt. eller kanske lite. em och jag öppnade ju lite paket idag på morgonen, paket som var öppningsförbud på tidigare. jag fick nio paket kärlek och omtänksamhet. saker jag behövde, saker jag vill ha men inte unnar mig själv och saker jag inte ens hade tänkt på skulle vara bra att ha. som ett överfallslarm MED ficklampa. jag måste läsa användarmanualen så att jag inte försöker skrämma bort en förövare med ficklampa eller jaga bort mörkret med en förtvivlat hög ljudsignal.

igår firade vi inte bara jul. jag såg till att göra äldsta syskonbarnet åksjukt med min stresskörning mellan horred och varberg OCH fick bilen ombesiktigad. nu är den good to go ett år till. sånt gillar jag. en bra julklapp från bilprovningen till mig. jo, man tackar!


Kommentarer
Postat av: Dee

fan va gött att den gick igenom!

2009-12-25 @ 13:59:45
Postat av: Em

jag tackar å det innerligaste för hjälpen! /annelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback