helgens vånda

så var helgen till ända. hissarna är många, dissarna är få. om några alls, när jag tänker efter. jo. att bli knockad av saga kan väl knappast benämnas som en hiss. fast visst vart jag lite imponerad när jag insåg hennes kapacitet!

sovdags nu. imorgon är det en helt ny vecka. bara fem dagar kvar till nästa sovmorgon. däremellan tvättid, tjejkväll på ålidhem, guitar hero hos bee och dee och slutligen vinka av mattias som ska åt hemavanhållet.

idag hade jag gjort a. sundholm stolt om hon visste att jag har varit och hängt undan en haglöfs-jacka. inte så lite stolt heller. jag närmar mig mitt liv som naturvarelse. utan tvekan och med glädje.

Kommentarer
Postat av: simon

Hej! vill bara tacka ödmjukast för att du fick mig att upptäcka en underbart skönsjungande artist!

Jag talar förstås om John Mayer...

Har lyssnat på heart of life för 15:e gången i sträck just nu..... Musik när den är som bäst..

Postat av: Annelie M Sundholm

Stolt som en mor.

2009-02-16 @ 10:59:40
URL: http://puckolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback