human behavior

ta dagen från helvetet. ta gnälliga barn  h e l a  dagen. ta ett svajjigt temperament hos albertsson. ta bilister som aldrig borde ha fått körkort. ta falukorv. ta en rast som inte ens lite påminner om en rast. ta frustration och rentav ilska med förbud att ge utlopp för det, på grund av ett proffessionellt förhållningssätt.

ta ett superfint sms. ta mattias. ta min jobbarkompis som mest troligt har utvecklat moderskänslor för mig, som ger mig små pauser när hon ser att jag har slut på energi och dessutom skickar med mig en god middagslåda hem. ta abba. ta saga. ta min lägenhet. ta att komma hem till den lägenheten med sängen bäddad och disken bortdiskad. ta ett ändrat skrivbordsunderlägg. ta att komma hem och hundarna har varit ute för en och en halv timme sen. ta intensiv rekreation. ta en lugn kväll med brödbak. ta en ny överraskningsspellista.

jo. det hamnar på plus. till och med den här dagen. då har man tusan mycket bra i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback