om att älska det man har

idag känner jag att det finns ett bra ord som beskriver min dag. lyx. för även om arbetsdagen har varit åtta timmar lång är det ändå lyx att få gå hem klockan två. att ha handlat på vägen hem och preppat för två i stället för en är lyx. att ha handlat på vägen hem och köpt just exakt det godis jag är sugen på är lyx. att komma hem till en överenergisk hund och en slö och lurvig är lyx. det är definitivt lyx att få både somna och vakna med dessa två så nära mig att på mig skulle vara mer passande. det är bannemej lyx att känna att ingen stress behövs för att brödet ska bli bakat idag, att ha ett jobb, en lägenhet som är bara min men där andra är hjärtligt välkomna. det är en lyx med internetuppkoppling (tycker jag efter två och en halv månad utan det). det är lyx, bara. lyx att dee kommer förbi och jag slipper gå på hundpromenad själv. lyx att känna att veckan erbjuder två fredagar och lyx att ha vett att uppskatta allt det här.

  
 

Kommentarer
Postat av: Madde

gud va gott godiset såg ut :P

sötAbba och sötSaga =)

Postat av: Bee

åh. alltså den där lilla lurviga, mustachprydda. Hon får mitt hjärta att banka extra hårt!

2009-02-04 @ 16:31:32
Postat av: Madde

oj värsta ;) jag kör på easy haha!



ja visst, det hoppas jag med.. men jag tänker så det knakar =)

2009-02-04 @ 21:18:28
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/
Postat av: lena

åhhh...jag förstår dig =)

nu blev jag jätte sugen på godis=8

kramar

2009-02-05 @ 11:36:03
URL: http://lenysik.blogg.se/
Postat av: Jeanette

sötvoffsingarna :)

2009-02-12 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback