torsdagslistan

jag har tidigare berättat att jag är synestet, något som jag delar med en ynka procent av befolkningen (däribland säkert! aka hello saferide). utöver att jag kopplar ihop ord med färger kopplar jag ihop låtar med delar av mitt liv med specifika låtar, album eller artister. det delar jag nog med en betydligt större del av befolkningen. det är ett bra sätt att komma ihåg vad som hände när och framför allt ett trevligt sätt att minnas saker på. det innebär ju att minnen man nästan glömt bort kan dyka upp lite när som helst, som när man går i en affär eller så.

låtar som är starkt förknippade med m och här och nu:
1. in your eyes - the attic (den softa och o-poppade versionen)
2. that's not my name - the ting things
3. the heart of life - john mayer
4. single ladies - beyoncé

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh som sagt, jag är så nyfiken att jag snart spricker nu. Börjar förstå att det har hänt en hel del sen sist vi hördes :)

Postat av: johanna

jag väntar på inbjudan till bokklubben! nu ännu mer då det tydligen finns skvaller jag vill ta del av ;) kram

2009-02-14 @ 17:41:28
URL: http://vilsevals.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback