utmanande

4 saker...

Jag blev utmanad av madde

Fyra tv program jag brukar se på :
när jag hade tv kollade jag på oprah, ellen degeneres show, one tree hill och simpsons.


Fyra saker som jag gjorde igår :
jobbade, bakade bröd, tankade hem ps i love you, skrev en inköpslista längre än någon jag skrivit på ett halvår.


Fyra saker jag längtar till :
löning, löning, fredag/lördag och fredag/lördag

Fyra saker som står på min önskelista :
ett nytt headset, målarfärg (till alkoven), hårfärgning och en fikabrödfylld frys.


Fyra saker jag tycker om att göra :
dagdrömma, mysa med hundarna, träffa mina vänner och äta god mat.

Fyra saker jag avskyr : 
tjafs, respektlöshet, kokt blomkål (egentligen kokta grönsaker, men i synnerhet blomkål) och att vara fattig.


Fyra saker jag åt igår :
gröt, köttfärsbiffar och makaroner, nybakt bröd och kräksmiddagen.

Fyra bloggar jag utmanar :
em, sundholm, pappa och bulldogs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback