absoluta måsten, borden och så viljan på det

min dag består av tre olika kategorier, och de har jag redan nämnt i rubriken.

ABSOLUTA MÅSTEN:


 
1. jag börjar jobba imorgon. då ska jag vara inläst på verksamheten. absolut ett absolut måste. 
2. lunch. ett måste. (haha, börjar låta som chippens brud) (inser förresten att rengöring av ugn har en välförtjänt plats under borden)

BORDEN:


3. need i say more? jo, kanske att jag ska få besök idag. tills dess ska även bröd och muffins vara bakat. 

VILJAN: 

  
4. mysa med hundarna. gå en långrunda. (borde komma på en snyggare internetsladd lösning som inte innebär trådlöst)
5. kolla på film. i soffan med en asmysig filt om mig. dessvärre äger jag ingen asmysig filt. 

vad jag egentligen gör?
1. grejar inne på myheritage.com med totalt onödiga saker.
2. facebookar
3. bloggar
4. lyssnar på will youngs version av hey ya. i love spotify. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback