day one, day one, start over again

jag har gjort min första dag på förskolan idag. imorgon blir min andra. det är mina två inskolningsdagar. från nästa vecka jobbar jag på utan personlig coach.

nu är jag så trött att allt jag orkade fixa till kvällsmat var:

1 morot
1 glas vatten
resten av frostingen som blev över sist jag gjorde morotskaka. den övriga resten åt jag när jag kom hem. så gott att man borde ersätta lösviktsgodis med det. frosting och djungelvrål. det skulle göra a heck of a saturday night. ja, om man nu inte ska på bröllop, vilket jag ska nu på lördag. men säg fredag kväll då. för då ska jag göra i n g e n t i n g. och nej. jag är inte öppen för förslag då. (jag kommer inte orka äta upp all frosting. det är lite för mäktigt. fyra teskedar och sen vill man liksom inte mer. jag håller mig till djungelvrål och en bra film.)

börjar nio imorgon. rena sovmorgonen jämfört med idag (07.30), kan man tycka. men jag ska vara så förtjusande hurtig att jag kliver upp samma tid ändå, så jag kan gå en långrunda med hundarna innan jag far till jobbet. jobbet som faktiskt känns riktigt roligt och bra.

Kommentarer
Postat av: mammalena

Men hallå där....undra på att du går ner i vikt!!!!!!!!!!!Vatten och morot??????Skärpning Annelie annars kommer mamma;)

2009-01-23 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback