the moment i let go of it was the moment i got more than i could handle.

har haft en väldigt bra officiellt första dag på mitt nya jobb. mina två inskolningsdagar gjorde att allt bara flöt på bra idag. jag är nöjd. nöjd och rätt trött. men det är det där när man har hund, att man inte bara kan varva ner och chilla direkt när man kommer hem från jobbet. för trots att de hade varit ute mitt på dagen är de rätt sugna på att få komma ut och gå/springa av sig. så jag kastade i mig middag och sen mötte vi upp med linnea och hennes hundar. jag hade redan bestämt att jag inte fick varva ner efter den långrundan heller, eftersom lägenheten var långt mycket solkigare än min smärtgräns för sunkighet i mitt hem tillåter. har storstädat badrummet och dammsugit n o g a. diskat bort all disk och skurat med stålull runt plattorna på spisen. en annan dag ska jag skura golvet. för efter det ilet och en dusch på det tog orken slut. nu är det kvällsfika som gäller. lovely!

och jo. singellivet är the shit. idag överväger jag att aldrig leva i något förhållande igen. jag hoppas dock att jag ändrar mig någon gång. men inte än. inte innan 2009 är slut i alla fall.

lyssna, strunta i att det är lila bakgrund, ta till er av min rubrik.


thank you - alanis morissette

Kommentarer
Postat av: Madde

Japp det gjorde jag och jag förstår du är nöjd för det va supergott :P

Postat av: Madde

åh så fin låt det där föresten =)

2009-01-26 @ 22:49:25
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback