fint som snus

halva dagen har jag beklagat mig över att jag inte har kameran med mig. ikväll, när det var dags att lägga in dagens bilder på datorn insåg jag att jag visst hade med mig kameran. trippeltypiskt!

det som blev fotat var:
1. a. sundholm och jag på väg till lager157.
2. en väldigt trött syster som ligger och kollar på michael jacksons minnesceremoni.
3. den magiska månen.

det som inte fotades var:
1. alla kreationer som jag kom hem med från lager157. jag kanske fotar och lägger in imorgon.
2. fantastiska saras middagsbjudning. hon hade lagat supergoda fetaostbiffar medan em och jag, under hundpromenaden, beklagade oss över att vi var tvungna att äta men inte visste vad vi var sugna på. väl åter hemma såg em en inbjudan via sms från sara som vi snabbt tackade ja till. utan tvekan dagens bästa initiativ!
3. kvällsdoppet nere vid ankaret. saltvattenbadpremiär för min del.


   
   

Kommentarer
Postat av: linnea

du och hundarna skulle verkligen stått bredvid oss där på t-bryggan, eller kanske saga inte är så peppad på regn?

2009-07-08 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback