liiite tight

jag satsar på så mycket multi-tasking som jag bara kan. tvätta, ut till bergsboda och få marty på nattbesök. ja, alltså, hon kommer ikväll och sover över. imorgon är det flytthjälp och middag här som gäller. det och att börja packa. på fredag ska jag fixa i ordning bilen (kolla olja och kylarvätska och städa ur den och sånt), packa det sista, ut på promenad med linnea och våra hundar och sen troligtvis ner på stan på någon uteservering. på lördag har jag för avsikt att komma iväg före sju på morgonen. wish me luck.

idag har jag köpt glass från glassbilen. det var nog första gången sedan jag var 7-8 år. jag valde och vrakade och fick med mig tre sorter hem. isglass, lakritsglass och glassbåtar. kanske kan det hända att det blir glass till middag. fast det förstås. det är ju onekligen gott med riktig mat. älvans pizzeria? observera att det numer bara är två arbetsdagar kvar innan jag får semester. mitt livs första riktiga semester. då får man vara lite dekadent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback