sven-bertil taube?

vissa dagar bör man ha kameran i högsta hugg. andra dagar bör man låta bli. vaddå låta bli?, undrar ni då. jo, jag ska berätta för er, att när man har någon som tar magiska bilder under en afton, och den någon inte är jag (mina bilder blir sällan särskilt magiska, de blir bara dokumentationer rätt och slätt), då är det bättre att länka till den som tar de fantastiska bilderna.

syrran och jag har varit i bua hos
the pic-pro och grillat och tävlat i tidernas pop quiz. det var första gången jag träffade henne i verkliga livet och jag hade höga tankar om henne redan från början, men jesus kristus, som hon överträffade bilden av sig själv! det är inte många som lyckas med det. övriga sällskapet bestod av gamla bekantskaper som sträckte sig så långt tillbaka som grundskolan och senare bekantskaper som blev mer framträdande under pressbyråtiden. där fanns människor jag aldrig tidigare pratat med tillsammans med de två jag pratar med i princip dagligen. väldigt blandat och väldigt bra. och sicken kväll västkusten i sig bjöd på!

the pic-pro och jag pratade lite om alla olika namn som mina vänner har i min blogg. jag förklarade vilka bee, dee, joe, luviz och patrick o'hara är och jag tänkte att nu är det dags för henne att också få ett. och här riktas frågan direkt till damen i fråga: gillas namnet eller ska jag ändra det? jag tänkte att du gillar kill bill ännu bättre än jag, och jag utgick från the bride och skulle sammanfatta dig väldigt kort och koncist på samma sätt. så jag utgick från den absolut coolaste kvinnan i modern filmhistoria och anpassade det till det mest uppenbara med dig. duger?

idag har jag kommit på flera saker som gör att hösten 2009 kommer att bli helt fantastisk. det, gott folk, känns både stort och lovande såhär i slutklämmen av semestern.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som att ni hade det riktigt mysigt. Pop-quiz är ju bara så roligt! Jag älskar hennes blogg med alla underbara bilder. Det är en av dagens höjdpunkter! Samma gäller din! KRAM

Postat av: malin

Varför inte bara the bride? eller beatrix? ååå, tänk att få vara the bride. jag känner mej inte som pic-pro, det känns så... yrkesrelaterat. blä liksom. fantasy wanted. give me nåt vardagsfrånvänt!

2009-07-29 @ 17:46:43
URL: http://www.malinarnesson.com
Postat av: annelie

beatrix it is. :)

2009-07-29 @ 19:58:14
URL: http://annelufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback