budskap: djurvän. fast med stora bokstäver

idag när jag svängde in på vägen som leder till min förskola mötte jag 003. det var en fin känsla och föraren fick en spontan slängkyss av mig. det var vid 06.25 imorse. 06.25? kanske ni tänker då. och ja, jag var fem minuter för sen till jobbet, i admit it.

på vägen hem stod samma 003a vid vårdcentralen och strax efter den upptäckten mötte jag en bil med ordet DJURVÄN som registrerings"nummer". i bilen satt en kvinna, typ 45. eller 55. det är så svårt att avgöra när det kommer till sådana kvinnor. come to think of it, så hade hon lika gärna kunnat vara 35. oavsett ålder hade hon dock uppenbarligen ett starkt behov av att hävda och identifiera sig som djurvän. och det kan ju vara en fin sak. med betoning på kan.

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe tycker det lät som en rätt konstig upplevelse i övrigt allt det regestreringskyltar osv.. jag såg 004 idag... ajaj! 002 vill jag ju se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback