connect the dots

det är uppenbart. jag är i en formsvacka. en formsvacka av rang, dessutom. nu och då kommer jag på ett juste upplägg, men när jag väl sitter vid datorn har jag glömt bort vad det var jag kunde skriva om.

jag tror att jag vill tatuera mig. det kommer nog bli ett projekt i sommar, att komma på precis hur jag vill ha det. ett förslag jag har fått, ett som är riktigt roligt dessutom, grundar sig på hur jag ser ut på min rygg. prickig som en prickikorv. hur många ofarliga pigmentfläckar som helst. cirkus 135 stycken. förslaget gick ut på att hitta prickar som utgör en bild och sätta ut siffror och texten: connect the dots. så när någon frågar vad det är jag har för en tatuering är det bara att räcka över en penna och låta personen i fråga fylla i. problemet, som jag ser det, är att jag vill ha en tatuering i färg. dock är det väl inte så, att bara för att jag gör en "connect the dots"-tatuering utesluter inte det att jag sen kan göra en tatuering i färg. frågan är bara vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback