menåååh.

"vi bad om något annat än plate spotting och fick en roman. vi kanske borde ha sagt det rakt ut, att vi vill ha något kortfattat, lite bilder och lite mer... relaxed?"

i hear you. här får ni varberg när det är som bäst. typ. jag tror egentligen att det är överflödigt att säga att:
1. jag glömde min riktiga kamera hemma.
2. jag har inte fixat bilderna från maskeraden än.
3. jag glömde att fota mina fantastiska syskonbarn. jag lekte med dem istället.
4. mer än ett av fotona är arrangerade.

vad som känns desto mer relevant att få fram är att första kortet på sista raden är "jag ser ju ut som annelie sundholm"-kortet. annelie sundholm är min bästis. jag älskar henne genom allt. mest kanske jag älskar henne för att hon ibland återspeglar mig. i
filmklippet syftar jag på hennes/vår brist på smidighet.

   
    
  
   
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga vi ääääär

2009-06-11 @ 23:43:31
Postat av: Annelie M Sundholm

Jag känner absolut igen mej i smidigheten...

Postat av: Madde

trevliga och fina bilder =) du hann få med Erik på bild också.. va trevligt

2009-06-12 @ 16:06:01
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/
Postat av: Anneli Johnzon

Wow!! Vilka fina bilder! Ni e så fina, goisar!

Hoppas allt e bra med dig!

Ha det gott! kramar

2009-06-24 @ 14:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback