spridda skurar

1. jag har spottat 009 (mariedal), 010 (kolbäcksvägen), 011 (på parkeringen här) och 012 på icamaxiparkeringen.

2. jag har världens bästa jobb. verkligen. innan jag for hem idag blev jag överöst med kramar och pussar. det är inte supermånga arbetsplatser det är så på.

3. jag är nog lite kär i min hundtant. det bästa är att hon tycker att jag är som hon. och det är bra, säger hon. man ska ha skinn på näsan och stå upp för sig. och så svär hon en hel massa. det gör inte jag. hon är inte så fin i kanten. jag älskar henne.

Kommentarer
Postat av: Frida

det går verkligen framåt för dig med spottningen!! jag såg 001 häromdagen, men jag har inte bestämt om jag ids fortsätta ;)

Postat av: en blivande ung mamma

Ja verkligen! dom orden ekar i mitt huvud så fort det är något :)

2009-06-18 @ 00:14:40
URL: http://enbebisiminamge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback