det är något som händer här

nu de senaste tre kvällarna har jag inte ställt något alarm för att komma upp en viss tid, eftersom jag har tänkt att det är bra för kroppen om jag får så mycket sömn jag behöver. varje kväll stänger jag av min mobil, dels för att slippa strålningen, dels för att det är skönt att vara helt otillgänglig ibland. nåväl, nog om det.

jag är den enda som känner till pinkoden till mobilen och är därmed den enda som kan starta den om mornarna. dörren till min lägenhet har varit låst under natten och de enda två som kan komma in hit är bee och dee, eftersom de har en nyckel. den andra nyckeln har mattias och han befinner sig i huvudstaden under veckorna. ingen skulle kunna smyga in hit, eftersom hundarna alltid skäller till när någon öppnar dörren här.

1. jag har inte satt något alarm på mobilen.
2. mobilen är avstängd och bara jag kan he igång den.
3. vem som helst skulle bli röjd av hundarna vid försök att smyga in hit.

hur sjutton kommer det sig då att ett alarm är satt till 21.10 ikväll när jag sätter igång mobilen?? jag väntar med spänning på att klockan faktiskt ska bli just tio över nio, bara för att se om något händer då. det är onekligen lite creepy.

Kommentarer
Postat av: Madde

hände det nånting??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback