en dialog som visar på innerlighet i vänskap

den här dialogen utspelade sig i min bil på väg från vännäs till umeå, mellan dee och mig.

dee: annelie, man skulle kunna säga att du har trafik-tourette.
jag: mm... jag är ju liksom inte så grov i mun annars.
dee: nä, men i trafiken är det både det ena och det andra som kommer ur din mun. (här demonstrerar dee hur det kan låta med en längre harang obscena ord.)
jag: haha!
dee: jag ger dig den diagnosen nu. trafik-tourette.
jag: jaha ja.
dee: och lite adhd.
jag: oj? adhd också?
dee: ja.och lite damp.
jag: men oj!
dee: ja. du får lite allt möjligt. som en gott och blandat-påse!

Kommentarer
Postat av: marty

ja, käringar i trafiken kan ju enligt dig både behöva det ena och det andra..



även om du själv förnekar att det i efterhand..

2009-03-31 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback