i give you:

loppisfynd. i give you loppisfynd. men tro inte att saga och abba finnes på loppis bara för att de är second hand. nej, de är mina och kommer så förbli. men saga får agera modell för att visa upp scarfen jag köpte till henne. abba måste givetvis få stråla sig lite i stjärnglansen, hon också, med sin fina scarf. hennes är dock en gåva från marty. 

de fyra översta bilderna är på mina assietter. jag har tre av de översta och två av de understa. burken jag har köpt blev en juste förvaring åt pennor av alla di slag. de två sista bilderna är på mina hjärtan, mina små gryn. men det tror jag att ni förstår även utan närmare presentation.

  
  
  
 

Kommentarer
Postat av: marty

min favoritgrej med dagen är ändå att du, tack vare att jag hjälpte dig att pruta på plåtburken, fick betala en extra tia men att jag själv bara behövde ge 50 istället för 70 för mina rådjur :)

2009-03-22 @ 21:19:33
Postat av: pappa

Plåtburken var fin, den skall du vara rädd om. Även scarfarna på Saga och Abba klädde dom.

Postat av: Emelie

åh, vilka fina grejer! allt var ju jättefint! de där sjalarna får du nästan använda vid särskilda tillfällen. som i påsk när de ska träffa aizi o hilda. puss min kärlek

2009-03-23 @ 00:00:49
URL: http://softem.blogg.se/
Postat av: Madde

riktiga annelie assietter...jättefina!

Abba och Saga va ju också himlarns fina =)

2009-03-23 @ 10:18:36
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback