torsdagslistan

musik representerar händelser och eror för mig, eller avsnitt i min vardag. just den här låten representerar små stunder  i mitt liv, och för alla insatta är det inte så svårt att klura ut vad det är jag tänker på och vad jag minns. gott folk, gavin degraw med i don't wanna be. one tree hill. alla dagar i veckan.



lista över serier jag har följt:
1. one tree hill
2. sunset beach (det här skäms jag över)
3. beverly hills
4. sjunde himlen
5. glappet

om någon annan minns får ni gärna fylla på. jag kommer bara på just de här.

Kommentarer
Postat av: martyt

du skäms över sunset - men du skäms INTE över seventh heaven! serien med världshistoriens läskigaste tvillingpar som säger exakt samma meningar samtidigt, manusexempel: "we are sam and david. we talk simultaneously like scary little bastards from the depths of hell. come play with us. Play with us forever! WHAT!? dont go to a party, parties are evil. you should get married instead. let's get married. married! then study to become a minister. belive in the glory of god, AMEN."

2009-05-21 @ 15:26:59
Postat av: Barbro

åh, denna låten vaknar jag till varje morgon!

Postat av: Emma

I löv Gavin Degraw och OTH för den delen också. Underbara minnen ;O)

2009-05-22 @ 10:54:58
URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback