tutorial for morons

hej. jag tycker att det är väldigt tunt på kommentarsfronten, och vet ni? jag gillar feedback. jag gillar att få veta om inlägget var finurligt, asbra, genomtänkt, trist eller rentav dåligt. jag skriver för er, det gör jag. att jag skriver för er. och inte har jag krav på att man ska kommentera efter varenda inlägg jag skriver, men kanske ibland. så att jag får veta att ni lever. så att jag får veta om jag ska byta inriktning för att ni inte ska dö av tristess. (jag har funderat på friluftsliv 8.0, hur man renoverar ett hus, hur man uppfostrar andras barn, bästa sättet att göra kaffe på mindre än en minut, dagens lunch och andra saker. som inriktning, liksom.) kruxet är det att jag gillar hur det är nu, fast med mer bilder. kanske kan jag ta över någon av de två kamerorna emelie har haft med sig utomlands och ner på sandstranden. måste bara dissekera dem först för att få bort alla sandkorn. men hur som. ni fattar. jag vill ha feedback.

Kommentarer
Postat av: em

feedback! jag tycker inte ett enda av dina inlägg är trista. och ja håller med dej, schvåra inte te'et!

Postat av: Tesan

Hej Kära Du!



Tusen tack för senast, det är alldeles alldeles UNDERBART när Du/Ni besöker mig! Tack för att du förgyllde kvällen med dina intressanta diskussioner, supergoda passionerade ballerinaglass med laktritssnittar och skratt.. Å vilka presenter, jag har nog inte fattat att jag,jag,jag är ägare av en dvd-spelare..JAG! :) Lovely!!! Hoppas du har en härlig semester och njuter av din tant dekadens.. :) Politikerskolan är framflyttad så jag hoppas på PPK på måndag och jag hoppas att du kommer också! Haha det är inte bara jag och Emsan som får vara med, alla ska vara med. Ev kommer en mamne till dig oxå. Vi får se. Jag skickar info till Emsan så får vi se om du kan å så. Ha det fortsatt kalejs och ta hand om dig! Massa kramar Tesan. Ps. Vilken härlig helg ni verkar ha haft..mys...

2010-02-15 @ 22:40:45
Postat av: Tesan

namne..inte..mamne...skratt! Mamne skulle ju kunna vara eran mamma Lena, hon är absolut välkommen hon också! :) KRAM!

2010-02-15 @ 22:42:53
Postat av: Dee

Ska bli bättre på det. Promise darlinko

kramar!

2010-02-15 @ 23:33:21
Postat av: annelie

therese. du är en av de sötaste jag vet. dina inlägg här är liksom bara ett litet smakprov på ljuvliga du!

2010-02-16 @ 19:15:30
URL: http://annelufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback