årskrönika 2009

Årets förändring

den som blev till följd av en hösts terapi och flytten från ume till göteborg.

Årets roligaste händelser

semestern hela juli lång. nyåkers midsommarrally och första-platsen som vi minst sagt förtjänade.

Årets onödigaste

vårvintern 2009

Årets investering

twilightböckerna och köksstolarna.

Årets partaj

varje fredag är en fest i ume om man är vän med bee och dee. så. umefredagarna och nyår i köpenhamn.

Årets handyman

jag tror nästan att jag får säga mitt allmänna underhåll av min bil.

Årets pryl

fortfarande min laptop. gammal som gatan, men en trogen vän efter tröttsamma arbetsdagar. annelufs loves svtplay.

Årets nya, gamla bekantskap

varberg.

Årets bästa tv-serie

kan det vara livet i fagervik, kanske? jo, det är det nog. mest för att jag inte tycker att oth är lika bra när inte lucas och peyton är med längre.

Årets hiss

fantastiska, fantastiska vänner.

Årets diss

jag själv, under vårvintern

Årets skratt

alltså. dee när han är igång som mest. skulle jag lägga ihop allt skratt över hans hitleri skulle jag nog komma fram till att jag har skrattat en vecka i sträck.
Årets lättnad
jobb i januari, jobb och lägenhet för januari 2010.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen ett inlägg. har kikat flitigt men jag förstår om det vart segt med allt som händer omkring dig. men det låter lite skumt att du skrattar åt mitt hitleri =) Pia fick veta alla mina hitliska sidor idag fast inte uppleva dom som du fått. Bara berättat för sig =) KRAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför nöja sig med 1! ;)

2010-01-03 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback