ett söndagsbarn

28. 064.

jag är 28 år. idag. på pricken.

i förrgår spottade jag 064.

idag kommer jag flytta upp till göteborg. på riktigt. flytta ur syrrans lägenhet, flytta från varberg. upp till min lägenhet i göteborg på två våningar för mycket, men ändå. lägenheten där mina möbler står och där jag har hängt upp mina tavlor. där i den lägenheten, där min tvättkorg står och mina växter håller på att halvdö i detta nu, ska jag bo. i lägenheten med en fantastisk vy och med all potential i världen, i just den ska jag bo.

idag kommer mami, papi, syrran, andy, hanna, den fantastiska kvartetten och till och med farfar komma och hälsa på mig där. vi ska fira att jag fyller 28 just i dag.

Kommentarer
Postat av: mammalena

Det var väldigt trevligt att få fira dej på din dag!Kram!

Postat av: Bee

Jag önskar så att vi hade kunnat vara där för att fira dig!

2010-01-10 @ 22:46:13
Postat av: Anneli Johnzon

GRATTIS i efterskott!!!

Hoppas ni hade kanonmys, men det verkade riktigt skönt. Hoppas också du kommer trivas alldeles förträffligt i Götet bland de goa gubbarna! :)

Ta hand om dig! KRAMAR Anneli

2010-01-11 @ 02:27:58
Postat av: Dee

sweet. himla synd att vi inte kunde sjunga för dig där du bor, väcka dig med frulle i sängen

2010-01-11 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback