nakenhundarna i rosa mysdress

när jag bodde på morkullevägen i umeå bodde det en härlig kvinna på samma kvarter. hon hade, och har, såvitt jag vet, två små nakenhundar med päls på huvudet och svansen. kvinnan, som är mellan fyrtio och femtio år (hon kan vara tretto också, men det är svårt att avgöra på grund av det som kommer härnäst) måste ha solat solarium sedan tidigt åttiotal, säkert fyra gånger i veckan. huden är därmed tjock som pansar och alltid härligt gulbrun. håret är blonderat à la öst och frisyren polen-inspirerad. hon är smal och har en rätt juste hylla och går hemskt gärna klädd i rosa joggingdressar. hundarna, de matchas väl med kvinnans egen dagsutstyrsel. rosa hundmunkjacka och ibland små rosa skor. det är så tacky och så white trash som det kan bli. ändå är hon fascinerande och i ärlighetens namn ångrar jag lite att jag inte spenderade lite quality time med henne. men ändå...

note to self: skaffa aldrig nakenhundar. börja inte sola solarium regelbundet.

Kommentarer
Postat av: Em

vänta bara, annelie, en dag står du där.... vänta bara.

Postat av: Linnea

Jag får en flashback till typ hon kvinnan i Den där Mary! :) Hon låter undebar på ett läskigt sätt.

2010-01-15 @ 12:06:15
URL: http://linneaosd.blogg.se/
Postat av: Annelie Sundholm

matcha med boende på trailerpark också vet ja.

2010-01-15 @ 19:57:20
URL: http://puckolie.blogg.se/
Postat av: Dee

Haha . la öst och polen frilla =). Lova att du inte följer i hennes fotspår. Hörde förövrigt att dom har på förslag å slopa alla solarium på badhus etc framöver =)

2010-01-16 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback